Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

interp i...


Faz
 Share

Recommended Posts

Chciałbym żeby był na serverze automatyczne ustawienie interpu 0.01 ponieważ 1/4 serva to dzieci i nie wiedza nawet co to interp i nawet cfg.

Poprostu przychodza nowi co graja 3-4miechy w cs bo im na normalnym nie idzie wbija lvl i mysla ze sa kozakami ale to poza moim tematem xd.

wiec bardzo bym prosił żeby było automatyczne ustawienie interpu na 0.01.

I chciałbym wspomnieć że u palladyna ciągle skoki nie działają xD

Dziękuje

Link to comment
Share on other sites

Otóż Interp są to hitboxy (ang. hit - uderzać, bić; box - pudełko, pole) czyli tłomacząc na język polski po prostu "Pola Uderzeń" a w języku Cs'a miejsca, w które celujesz widząc przeciwnika.

Ciało, a dokładniej postacie które widzimy w Cs'ie to nic innego jak modele. Są one 3D. Na te "figurki" nałożone są z każdej strony kratki (Coś jak południki i równoleżniki otaczające globus P). Każdej takiej kratce przypisana jest wartość obrażen. Własnie te kratki powoduja ze strzelajac w glowe zadajemy wieksza ilosc obrazen niz np w noge.

Cała zabawa polega na ustawieniach w configu naszego Interpa. Te hitboxy nie muszą dokładnie przylegać do modelu, przez co np.: celując obok głowy przeciwnika możemy spowodować, że i tak zostanie on zabity Head Shotem (doskonale widać to na filmiku) Wielu graczy, szczególnie tych bardziej doświadczonych zwraca na to uwagę.

Nasz Interp możemy zmienić w konsoli gry Cs bądź w configu. Komenda brzmi:

ex_interp xxxx

gdzie w miejsce x możemy podstawić oczywiście dowolnie liczby, jednak najtrafniejszymi są: od 0.01 do 0.05. Na Interp może składać sie wiele innych parametrów, których jednak nie będę opisywał.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.