Rosol88 Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Witajcie Mowiac krotko chcialbym zlozyc podanie na admina cudownego serweru Wiejska-Chata.pl Gram tu od ponad roku dokladnie od stycznia 2010 z delikatnymi przerwami jedni odchodzili pojawiali sie lub znikali a ja nadal jestem z wiejska chata i ludzmi ktorzy graja na tym cudownym serwerze Coz moge powiedziec wieskszosc ludzi zna mnie jako nie okszesanego wariata ale potrafie tez byc powazny i stanowczy jestem wyczulony na punkcie cheatowania wiec wydaje mi sie ze to jedna z moich zalet, na granie w counter strike poswiecam okolo 3 gdzin codziennie bez wyjatkow a czasem nawet wiecej. Wydaje mi sie ze zasluguje na admina poniewaz mam pewna wiedze na temat naszego serveru oraz moim prywatnym marzeniem jest troche podniesc jego standardy nie zeby byly niskie hehe ale glownie chodzi mi o strone ktora nie jest zbyt czesto aktualizowana czym ja moglbym sie zajac gdyz studiuje na wydziale Informatyki W Chester, Cheshire Anglia i mam jako takie pojecie w tym temacie Na koniec chcialem tylko pozdrowic wszystkich i dodac ze jesli maja jakies obiekcje na moj temat to moga smialo tu napisac tylko rpsze bez textow rosol ssie itp pozdrawiiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogus Linda Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 rosol ssie. Rosol spoko gosciu tylko boje sie ze jako admin z flagami sie nie sprawdzi i bedzie pozniej niesympatycznie :/ Niemniej jak zna sie na informatyce to dajcie mu technika i free slota zeby cos pomagal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ JUVE Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 o znaczy podniesc standardy :> roziwin to prosze obrazanie jest fajne jeli o to chodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cartman Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 rosol ssie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...