Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Przewaga Zombie nad Humanami


Michal
 Share

Recommended Posts

Tak właśnie nadszedł czas aby coś z tym zrobić

Moim zdaniem zombiaki mają większą przewagę nad człowiekim już przynajmniej od 30-35%

Myślę żeby przywrócić rozwalanie miny po przez kilka zadanych ciosów "łapami" a nie tak jak jest teraz odrazu

Kraby <-- Kiedy nie było innych klas było okej teraz są denerwujące, skoro mają już taką przewagę to dlaczego przez to że jeden zombie którego również trudno zabić musi chodzić po ścianach ?

Proponuje usunięcie tego zombiaka lub zmiane na innego. Dlaczego?

Wszystkie zombie maja w pizdu hp <- tak wiem że o to właśnie chodzi ale krab jest na tyle irytujący że nie wiesz kiedy wejdzie i człowiek ma małe szanse, a jeśli się już ukryje gdzieś wysoko to zazwyczaj jest do tego miejsca drabina etc aby własnie zombie które nie umie wejść po ścianie miało trochę trudniej zaatakować ocalonego

W wielkim skrócie:

Wywalić kraba lub zamienić go na inną klase.

A jeszcze do naprawy:

Napisy na sey'u z ZM-Bank <- ML_NOTFOUND się wyświetla etc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Myślę żeby przywrócić rozwalanie miny po przez kilka zadanych ciosów "łapami" a nie tak jak jest teraz odrazu

czysta racja! bo tak jeden raz i mina jest rozwalona. Tak z 300-400 hp żeby miała i będzie git. A co do klas to dla mnie jest wporządku nawet.

Link to comment
Share on other sites

Napisy na sey'u z ZM-Bank

wydawalo mi sie ze w nocy to poprawilem, dalej jest problem?

Wywalić kraba lub zamienić go na inną klase.
krab jest zbalansowany - moze i jest maly i szybki ale ma tylko 150hp choc glowe ma niestety na wysokosci normalnego modelu gracza.
Tak z 300-400 hp żeby miała i będzie git.

OK

Dodalem tez granatnik - kosztuje 2k i do tego trojpak naboi mozliwy do kupienia pod prawym przyciskiem myszy za kolejne 2k AP. Ma trwalosc tylko jednej rundy.

Link to comment
Share on other sites

to tak ;)

Grałem 5 minut i jest okej, ale...

1. Zombie jak już muszą mieć umiejętność proszę aby miały tylko JEDNORAZOWO! bo te tankery ( te po dablblaście i rakietfjuel xD ) walą non stop kamieniami, zm ma też ręce i musi ich też używać

2. Zombie śmierdzące... tak samo jak tanker tylko z tym że smierdzące wejdzie pod człowieka (piętro niżej) i mu HP zabiera.

3. Headcrab. jest ok moim zdaniem ale z tym chodzeniem po ścianach to trochę za dużo. 300-400HP dla craba i usunięcie chodzenia po ścianach.

tyle do zombie :D

nie musicie brać mojego zdania pod uwagę jestem tu nowy no ale coś trzeba robić xD

plugin Bullet DMG nie działa jak należy.

Pociski do granatnika proponuję 500ap za każdy bo to drogie i na raz xD

zauważyłem że na serwer wgrany został "zjebany" lasermine... czemu taki ponieważ on zabiera HP. ZOmbie ma za mało HP żeby dość do Humana zanim padnie.

Proponuję wgranie normalnych min takich jak te http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=79581

są też za kasę ale to bez sensu :D

Link to comment
Share on other sites

1. Co do TANKa moznaby mu wydluzyc czas pomiedzy kolejnymi uderzeniami - powiedzmy do 20-30sekund - byloby fair moim zdaniem.

2. Co do Smroda - moznaby zrobic tak, ze pierdy znikaja po 3-5 sekundach - wtedy zeby zabic czlowieka musialoby sie ustawic kilku smrodow w rzedzie.

3. Krab jest jedyna deksa ratunku gdy ludzie sie skampia w bardzo niedostepnym miejscu. Nie wiem sam.

Koszt pociskow mozemy obnizyc do 1k - po prostu nie chce by ludzi nagminnie kupowali ta bron.

Czemu BulletDMG nie dziala jak nalezy? Co dokladnie sie dzieje?

I na koniec dzieki za zainteresowanie serwerem - im wiecej osob sie wkreci w nasze ZOMBI tym lepiej bo trzeba go rozkrecic.

Link to comment
Share on other sites

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735

proszę bardzo pod celownikiem pokazane jest ile HP zostało zm xD

bank jest na IP czy na nick ?

aha jak wpisuje /bank to nie pokazuje mi ilosci ap na koncie ;)

jak trzeba jakiś plugin czy coś takiego na serwa to piszcie PW albo gg 2795225 szybko poszukam i może znajdę :D

aha zapomniał bym :D proszę o zmianę ceny bomby (może na 10k) ... bo ludzie kupują i walą cały czas albo blokadę na bomby 1 na rundę przykładowo

widzę że bank jest na setam ID także proponuję aby został wgrany bank na NICK :)

http://amxx.pl/topic/22706-zp-bank-ap/

każdy kto gra chce sobie zachomikować kilka milionów AP na później więc proponuję wersję na nick :)

Link to comment
Share on other sites

Co do tanka i smroda to racja rekin z tego co widziałem zmienił tak że używają tego rzadziej.

Krab jest potrzebny bo często na grawitce początkowej bądź kupionej za AP można wejść w miejsca gdzie zwykły zombi za cholerę nie wejdzie.

LM i mało HP u zombie - dobrze że LM działa tak jak działa i zombie nie dojdzie bo gracz moze chwile sobie postrzelać. Zombie i tak ma za AP takie udogodnienia że bez problemu do człowieczka trafi czy ta mina jest czy nie. NP szalone zombie czy zarażająca bomba do tego doda pierdy i wybuchanie wiec jak dla mnie all jest tu dobrze. Takie jest moje zdanie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.