✪ Michal Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Tak właśnie nadszedł czas aby coś z tym zrobić Moim zdaniem zombiaki mają większą przewagę nad człowiekim już przynajmniej od 30-35% Myślę żeby przywrócić rozwalanie miny po przez kilka zadanych ciosów "łapami" a nie tak jak jest teraz odrazu Kraby <-- Kiedy nie było innych klas było okej teraz są denerwujące, skoro mają już taką przewagę to dlaczego przez to że jeden zombie którego również trudno zabić musi chodzić po ścianach ? Proponuje usunięcie tego zombiaka lub zmiane na innego. Dlaczego? Wszystkie zombie maja w pizdu hp <- tak wiem że o to właśnie chodzi ale krab jest na tyle irytujący że nie wiesz kiedy wejdzie i człowiek ma małe szanse, a jeśli się już ukryje gdzieś wysoko to zazwyczaj jest do tego miejsca drabina etc aby własnie zombie które nie umie wejść po ścianie miało trochę trudniej zaatakować ocalonego W wielkim skrócie: Wywalić kraba lub zamienić go na inną klase. A jeszcze do naprawy: Napisy na sey'u z ZM-Bank <- ML_NOTFOUND się wyświetla etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ UrseK Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 a mi sie wydaje ze krab jest ok moze zakurwiać po scianach, ale jebniesz pare razy i pada. ja bym poprawił tego latającego by dało się go szybciej ukurwić i bedzie cacy PS: zostawić kraba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthony Hopkins Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 zostawić kraba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ famE Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Myślę żeby przywrócić rozwalanie miny po przez kilka zadanych ciosów "łapami" a nie tak jak jest teraz odrazu czysta racja! bo tak jeden raz i mina jest rozwalona. Tak z 300-400 hp żeby miała i będzie git. A co do klas to dla mnie jest wporządku nawet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Napisy na sey'u z ZM-Bank wydawalo mi sie ze w nocy to poprawilem, dalej jest problem? Wywalić kraba lub zamienić go na inną klase.krab jest zbalansowany - moze i jest maly i szybki ale ma tylko 150hp choc glowe ma niestety na wysokosci normalnego modelu gracza.Tak z 300-400 hp żeby miała i będzie git. OK Dodalem tez granatnik - kosztuje 2k i do tego trojpak naboi mozliwy do kupienia pod prawym przyciskiem myszy za kolejne 2k AP. Ma trwalosc tylko jednej rundy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted June 11, 2011 Author Report Share Posted June 11, 2011 Co do napisów - dalej tak jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 to tak Grałem 5 minut i jest okej, ale... 1. Zombie jak już muszą mieć umiejętność proszę aby miały tylko JEDNORAZOWO! bo te tankery ( te po dablblaście i rakietfjuel xD ) walą non stop kamieniami, zm ma też ręce i musi ich też używać 2. Zombie śmierdzące... tak samo jak tanker tylko z tym że smierdzące wejdzie pod człowieka (piętro niżej) i mu HP zabiera. 3. Headcrab. jest ok moim zdaniem ale z tym chodzeniem po ścianach to trochę za dużo. 300-400HP dla craba i usunięcie chodzenia po ścianach. tyle do zombie nie musicie brać mojego zdania pod uwagę jestem tu nowy no ale coś trzeba robić xD plugin Bullet DMG nie działa jak należy. Pociski do granatnika proponuję 500ap za każdy bo to drogie i na raz xD zauważyłem że na serwer wgrany został "zjebany" lasermine... czemu taki ponieważ on zabiera HP. ZOmbie ma za mało HP żeby dość do Humana zanim padnie. Proponuję wgranie normalnych min takich jak te http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=79581 są też za kasę ale to bez sensu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 1. Co do TANKa moznaby mu wydluzyc czas pomiedzy kolejnymi uderzeniami - powiedzmy do 20-30sekund - byloby fair moim zdaniem. 2. Co do Smroda - moznaby zrobic tak, ze pierdy znikaja po 3-5 sekundach - wtedy zeby zabic czlowieka musialoby sie ustawic kilku smrodow w rzedzie. 3. Krab jest jedyna deksa ratunku gdy ludzie sie skampia w bardzo niedostepnym miejscu. Nie wiem sam. Koszt pociskow mozemy obnizyc do 1k - po prostu nie chce by ludzi nagminnie kupowali ta bron. Czemu BulletDMG nie dziala jak nalezy? Co dokladnie sie dzieje? I na koniec dzieki za zainteresowanie serwerem - im wiecej osob sie wkreci w nasze ZOMBI tym lepiej bo trzeba go rozkrecic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 http://amxx.pl/topic/12654-advanced-bullet-damage/ proszę zobaczcie to jest taki BulletDMG który nie pokazuje obrażeń zadanych przez ścianę fajne nie będzie skanowania na pałę xD ja z chęcią pomogę w modernizacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Tylko ten plugin pokazuje ile hp zadajemy czy ile pozostalo zombi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted June 12, 2011 Author Report Share Posted June 12, 2011 Z tego co zrozumiałem ten plugin pokazuje ile zabraliśmy czyli na niebiesko np. 15hp i ile nam zabrano na czerwono np. 56hp on nie pokazuje ile zostało przeciwnikowi a ile zadaliśmy dmg i ile nam zadano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 łeee to niefajnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735 proszę bardzo pod celownikiem pokazane jest ile HP zostało zm xD bank jest na IP czy na nick ? aha jak wpisuje /bank to nie pokazuje mi ilosci ap na koncie jak trzeba jakiś plugin czy coś takiego na serwa to piszcie PW albo gg 2795225 szybko poszukam i może znajdę aha zapomniał bym proszę o zmianę ceny bomby (może na 10k) ... bo ludzie kupują i walą cały czas albo blokadę na bomby 1 na rundę przykładowo widzę że bank jest na setam ID także proponuję aby został wgrany bank na NICK http://amxx.pl/topic/22706-zp-bank-ap/ każdy kto gra chce sobie zachomikować kilka milionów AP na później więc proponuję wersję na nick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted June 12, 2011 Author Report Share Posted June 12, 2011 Bank jest n SteamID - i dobrze ponieważ każdy gracz ma 1 steamID nawet nonsteamowiec gdyż serwer mu specjalnie generuje i zapisuje jego dane w swojej bazie nie wiem jak dokłaniej pytać się rekina ;[ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drzej Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Co do tanka i smroda to racja rekin z tego co widziałem zmienił tak że używają tego rzadziej. Krab jest potrzebny bo często na grawitce początkowej bądź kupionej za AP można wejść w miejsca gdzie zwykły zombi za cholerę nie wejdzie. LM i mało HP u zombie - dobrze że LM działa tak jak działa i zombie nie dojdzie bo gracz moze chwile sobie postrzelać. Zombie i tak ma za AP takie udogodnienia że bez problemu do człowieczka trafi czy ta mina jest czy nie. NP szalone zombie czy zarażająca bomba do tego doda pierdy i wybuchanie wiec jak dla mnie all jest tu dobrze. Takie jest moje zdanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 ja mam nsa i miałem 200k sp i wyłączyłem kompa, później wchodzę i 0 ap więc tylko steam ma bank xd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 pewnie masz zmenne ip. Steamid nsow jest generowany na podstawie ip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 no mam zmienne bo mam cos podobnego do neostrady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 Dlatego jedyną opcją u Ciebie jest poproszenie operatora o stałe IP lub kupienie steama Istnieje jeszcze możliwość rejestracji nicków ale czy jest to opłacalne ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 nie wiem nie znam się xD Klasa krab ma mieć zniosioną umiejętność chodzenia po ścianach, w zamian proponuję dodanie mu Long jumpa co Wy na to ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 Zdecydowane nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Z tym krabem to widze sa same problemy. Mozemy zrobic tak, zeby krab mogl raz na cykl zyciowy mogl przez 5sekund chodzic po scianach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ famE Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 no może i to jest rozwiązanie. A co do Ciebie, Janusz to kup sobie steama bo to nie za duży wydatek. Oczywiście na necie bo u nas w empiku to nie radzę bo zapłacisz 50 zł :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 potrzebowalbym regulamin uwzgledniajacy nowe klasy np. ze smoker musi byc zawsze wystawiony na obrazenia, nie moze ciagnac przez sciany, boomer nie moze wybuchac bedac pierwszym zombi, nie kampimy survivorem / nemesisem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ famE Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 zajmę się tym jutro edytując tamten regulamin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.