Karmel D'n'B Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Imie: Patryk Wiek:16(niedługo 17 ) Nick w cs'e: Karmel LiquiCity Nick STEAM: Karmel1910 LiquiCity Ile grasz na serwerach wch? : Na serwerze TF2 gram praktycznie odkąd powstał. Średnio godzin? : Dużo (z mojego Steam wyczytałem "74.4 godz. w ciągu ost. 2 tyg") Zajęcia: Drum n Bass Typografia CS:S|TF2|COD:4 i Black Ops ogólnie Informatyka Miałem admina? : Tak miałem Gdzie? : Bardzo czesto miałem w css na róznych serwerach(nie pamiętam) Umiejętności : Potrafie wyjsc z lodówki spocony . Co mogę zaproponować? : Ogólnie jestem grafikiem komputerowym Logotypy, Avatary itp. Potrafie równiez konfigóracje serwerów(SourceMod Mani Admin Eventyscrypts wgrywanie pluginów itp.) Dlaczego ja? : Bo nie ma takiego drugiego jak ja Czy będę dawał Składkę na admina?: Tymczasowo nie mam zbyt dużo money więc raczej nie :/ (%) * TF2 Tymczasowo nieobowiązkowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthony Hopkins Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Kojarze z serwera. Wydawał się byc w porzadku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Panowie najchetniej to bym Was przyjal ale pod koniec wrzesnia serwer mamy do oplacenia i bez skladek, nota bene malych bo to tylko 8 zlotych, serwer dlugo nie postoi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Swoja droga strasznie szkoda bo sprawiasz wrazenie ogarnietego i bardzo udzielajacego sie na serwerze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...