Gand Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 A zatem nudzi mi się więc założyłem konto aby napisać o 2 rzeczach które według mnie psują zabawę na serwerze. po 1: paty, czasem są fajne ale jak się zbyt często powtarzają to zaczynają być wkurzające, dla mnie lepszy byłby tryb nagła śmierć w przypadku remisu. po 2: teleportery w niespodziankach, bywa że w niektórych mapach teleportuje w miejsca w których runda się nie odbywa, nie ma rady trzeba się zabić i zrespawnować w bazie aby wrócić do gry, bywa też że po teleportowaniu nie można się ruszyć Myślę że zgodzicie się ze mną co do zmiany tego :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wafel Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Nagła śmierć zdecydowanie była by lepsza Spotkałem się już 2 razy z tym że po teleportacji nie moglem się ruszyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 po 1: paty, czasem są fajne ale jak się zbyt często powtarzają to zaczynają być wkurzające, dla mnie lepszy byłby tryb nagła śmierć w przypadku remisu.jakbys mogl napisz to tak, zebym zrozumial bo w TFie jestem nowy i niekoniecznie wiem co to sa paty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gand Posted August 28, 2011 Author Report Share Posted August 28, 2011 Jak jest remis dla przykładu jak się gra w punkty kontrolne i żadna z drużyn nie może wygrać w określonym czasie. Wtedy wszyscy zamieniają się w te przedmioty i nikt nie wygrywa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wafel Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 A jeszcze lepsze od nagłej śmierci mogło by być ze jedna drużyna zamienia się w przedmioty i chowa się na mapie wtapiając się w otoczenia a 2 ich szuka i zabija później ta co się ukrywała szuka... Ta która by zabiła wszystkich z przeciwnej drużyny wygrywa... Trochę pracy by nad tym było ale to dość ciekawy pomysł rozstrzygnięcia kto wygrał... Przydało by się usunąć przy przebranych przedmiotach czapki i inne rzeczy np antyklingi bo widać jak wiszą w powietrzu... I jeszcze dymki nad przedmiotami jak ktoś gada przez mica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ UrseK Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Gand - po pierwsze to wielki PLUS za chęci poprawy GEJmingu na Wiejskiej - super! Oby takich ludzi więcej, którzy znajdą chwilkę i podzielą się na luzie swoimi uwagami Wafel +1 ) pomysł super, ale czy znajdziemy / zrobimy taki plug? Podoba mi się pomysł, ale przyznam, że nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrac wujek google pójdzie w ruch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gand Posted August 28, 2011 Author Report Share Posted August 28, 2011 No to przy okazji skoro takie uwagi są mile widziane. Wkurza mnie czasem sytuacja kiedy się gra powiedzmy 8 na 4, jeśli po dłuższym czasie nikt nie chce przejść, to przydałby się przymusowy autobalans,albo wydłużyć drużynie z większą ilością graczy czas respawnu. Osobiście też byłbym za wydłużeniem czasu respawnu jak dla mnie jest za krótki. Ale tak odrobinkę Kolejne jak mało jest osób na serwie to fajnie by było pograć w trybie area była już dyskusja, pierwsze próby ale coś nie działało. Trzymam też kciuki w rekrutacji adminów, czasem wchodzą "kozaki za ogrodzeniem" i tylko brakuje jakieś komendy call admin czy jakoś tak. Żeby nie było że tak wiele jest źle to bardzo podoba mi się muzyka na serwie (która na stan ostatni była spoko) oraz pomysł przebierania się za przedmioty w przypadku porażki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ UrseK Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 odrazu odpowiem - autobalans jest, ale trzeba go nieco przyspieszyć bo dopiero po jakimś czasie ogarnia. jeśli chodzi o areny - bedziemy kombinowali bo sam chętnie bym zobaczył jak się na tym gra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mongol Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Napiszę w tym temacie. Proponuje dać 24/7 mapy halloween przez 2 tygodnie albo zrobić tak żeby były częściej grane na serwerze. Ponieważ wszystkie serwery z tymi mapami są oblegane 24/7 z powodu wypadających hallowenowych (czy jak to się pisze) prezentow. Już widzę tą masę górników szukających prezentu na mapie XD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Czyli to ma być coś typu swoistego eventu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthony Hopkins Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Dobree Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mongol Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Co roku valve na Halloween organizuje jakieś specjalne eventy ;.W tym roku niestety jest to samo co rok temu. Ale może 1 listopada dadzą nowy update . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 No ale co z tymi mapami? skad je sciagnac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mongol Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Przypominam o zrobieniu coś z tymi lagami. Jak jest powyżej 20 osób to są tak sakramenckie lagi że nie idzie grać. A nawet jak idzie , to nie ma przyjemności z grania tylko wkurwianie się na te lagi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ eMteK. Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 maszyna nie wyrabia na razie się nic nie zrobi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atom Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 To ja się w temacie podepnę. Mnie osobiście przeszkadza brak limitu klas. Choćby teraz grałem na ctf_2fort gdzie było 9 graczy w teamie w tym 6 snajperów, a ponieważ spora część graczy jest nowa to nie wszystkim da się przemówić do rozsądku, że tak się nie da grać. TF to nie CS, że jak się gra z AWP to się jest zajebistym. Podobnie ciężko gdy się rozbije 5 engów z działkami. Dopóki nowi gracze się nie nauczą tego, że flagi nie da się zdobyć z 6 snajperami to limit klas jest wskazany. Przynajmniej na klasy spy, sniper, eng. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 wylacze alltalka i zobaczymy czy pomoze. co do limitu klas - ok. beda wprowadzone jeszcze dzisiaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ famE Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 wreszcie! wybawienie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 masz się czym chwalić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ famE Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 spierdalaj 0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 okej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyniol Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Siemka gram tutaj juz chwile czasu ze swoja paczka klimacik niezly ale jak dla mnie wkurzajace jest to: -limit klas ( propozycja (2 scout 4 sold 3 demo 2 heavy 4 med 2 pyro 2 sniperow 2 spy i 3 engow - celowo podaje wiecej ) -spawn time instant jak dla mnie mija sie z celem bo na niektorych mapach spawn jest zaraz kolo celu mapy zmienilbym go do 3 sekund -dodalbym auto muzyke (milo jest jak czasem podczas grania cos automatycznie poprawi ci nastroj ostrym brzmieniam lub humor totalna wiocha (nie mowie o tym zeby byly np puszczane suchary karola strasburgera ) - wg mnie jak jest fun mode to za czesto wypada goraczka ze skrzynki i troche dlugo trwa ( zmienilbym to do 1 miminki) i poprawilbym jeszcze auto balance (tzn przyspieszylbym to) -alltalk jak dla mnie all talk powinien byc zalatwiony przy vote (skill or fun) na fun mode mozna by go dac ale na skill juz raczej nie (ewentualnie jesli mapka by trwala 20 minut z glosowania wygralo by skill mode to mozna by po 10 minutach dac jakies autovote na tenal alltalk) i to by chyba bylo jak narazie wszystko do zobaczenia w boju Pozdro Kynek + ekipa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthony Hopkins Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 -alltalk jak dla mnie all talk powinien byc zalatwiony przy vote (skill or fun) na fun mode mozna by go dac ale na skill juz raczej nie (ewentualnie jesli mapka by trwala 20 minut z glosowania wygralo by skill mode to mozna by po 10 minutach dac jakies autovote na tenal alltalk) z tym akurat sie zgodze, moznaby to zmienic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 - wg mnie jak jest fun mode to za czesto wypada goraczka ze skrzynki i troche dlugo trwa ( zmienilbym to do 1 miminki)zrobione, teraz jest jeden taunt zamiast 2 jednakze trzeba miec na uwadze ze jak zranisz jakiegos zarazonego to i Ty automatycznie sie zarazasz -limit klas ( propozycja (2 scout 4 sold 3 demo 2 heavy 4 med 2 pyro 2 sniperow 2 spy i 3 engow - celowo podaje wiecej )wydaje mi sie, ze obecny limit jest bardziej zasadny "scout" "4" "sniper" "3" "soldier" "4" "demoman" "4" "medic" "3" "heavyweapons" "2" "pyro" "2" "spy" "2" "engineer" "3" -spawn time instant jak dla mnie mija sie z celem bo na niektorych mapach spawn jest zaraz kolo celu mapy zmienilbym go do 3 sekundmyslalem czy by nie zrobic w trybie skillowym dluzszego czasu respawny, powiedzmy 8-10 sekund...-alltalk jak dla mnie all talk powinien byc zalatwiony przy vote (skill or fun) na fun mode mozna by go dac ale na skill juz raczej nie (ewentualnie jesli mapka by trwala 20 minut z glosowania wygralo by skill mode to mozna by po 10 minutach dac jakies autovote na tenal alltalk)ja najchetniej dalbym caly czas alltalk ale niesttey pojawiaja sie wtedy problemy ze stabilnoscia (scinki, lagi) mimo ze mamy naprawde dobre zasoby sprzetowe, nie wiem czy problem nie lezy juz po stronie samego silnika gry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyniol Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 myslalem czy by nie zrobic w trybie skillowym dluzszego czasu respawny, powiedzmy 8-10 sekund... bylo by to jakims rozwiazaniem ale tak do 7 sekund bo 10 to juz mozna bardzo duzo zrobic w sumie wszystko zalezy od teamu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.