Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Shino i jego szczeniackie zachowanie

ZaQu
 Share

Recommended Posts

A wiec tak, ogolnie rzecz biorac Shino naduzywa admina. Na assault cala mape zmienial nick dmg robil jakies chujowe voty pod jego adresem a na koniec wyjebal mu bana z powodem "idz ucz sie do dyktanda" z lekka przesada. Po zmianie mapy dalem mu odpoczac na 5 min ale zdarzyl mi jeszcze wjebac. Poprostu nie mam pytan ! Skoro takie jest akceptowane to po banujmy sie wszyscy razem i bedzie zajebiscie. W momencie gdy odechce nam sie grac zaczniemy wdupiac bany losowym graczom, a potem sobie jak juz nie bedzie komu.

• Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Człowieku ja byłem H@ znanej serwerowni i podstawy amx umiem nawet tam piszę pluginy ogólnie jestem w pierwszym roku na techników informatycznym . Dajcie sobie spokój.

przecież demejdż ma 13 lat i ogólnie ma krzywy nick to co się dziwisz ze shino go nie lubi :-D :-P

Next...

Co wy się tak nastawiacie na mnei wrogo.

dmg na zawodowych obsługuje amxa :D ja jestem w 4 klasie technikum na inf i chuja z tej informatyki wiem :D

Dokladnie, to ze chodzisz do takiej, a nie innej szkoły nie znaczy, że jesteś w danym zawodzie zajebisty ;d

[ Dodano: 2011-11-02, 18:50 ]

chyba ta ale ja gram ciągle w elme :D
10/10 ;d

j/w Gnoicie dmg chodź nic wam nie zrobił i ja sie nie dziwie że nikt nie chce pomagać w rozwoju wiejskiej bo jak jest już taka osoba to od razu ją gnoicie a samemu się dupy ruszyć nie chce aby w czymś pomóc. Nie zapominajcie że siła działającej grupy jest silniejsza niż siła jednostki gdyby dmg miał z 8 ludzi którzy gnają [you] (czytaj siebie) to też byś sam walczył o to abyś był szanowany.

Amen