Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Propozycja moda


Jaśnie Pan
 Share

Recommended Posts

--- Plugin XP ---

Plugin ma tworzyc system punktow doswiadczenia postaci.

W pliku konfiguracyjnym badz zrodle ma znajdowac sie 'drabinka' osiagniec to znaczy minimalne XP potrzebne do osiagniecia kolejnego poziomu.

W HUD powinna byc informacja o posiadanym poziomiep ostaci na przyklad: Level 3 344/400 XP gdzie pierwszy czlon stanowi numer poziomu, nastepny liczbe zdobytego doswiadczenia XP a nastepny minimalny poziom do uzyskania kolejnego poziomu.

Po osiagnieciu minimum XP dla kazdego poziomu gracz dostaje 2 punkty, ktore moze wymienic na:

-dodatkowe punkty zycia HP

-dodatkowe punkty kamizelki AP

-dodatkowe punkty dekrementacji grawitacji

-dodatkowe punkty szybkosci

-dodatkowe punkty inteligencji czyli zadawanie obrazen (za kazde 2(cvar) punkty zabiera dodatkowe 1hp obrazen)

Kazda z postaci zdobywa doswiadczenie z osobna na wzor Warcrafta.

Maksymalny level okreslam jako 100.

Zapis XP ma sie odbywac do bazy MySQL lub SQLlite.

---------------------------------------------------

--- Klasy postaci Zombie Mod ---

Kazda z postaci musi posiadac unikalny model postaci, cvary umozliwiajace ustawienie wartosci poczatkowych HP, AP, Grawitacji i Szybkosci.

-- Klasy Ludzi

-Heavy--

Bronie: shotgun M3 oraz automatyczny shotgun

Bron specjalna: Minigun

***

-Demolition--

Bronie: UMP45, ak

Bron specjalna: 2 rodzaje wyrzutni min:

-bezposredniego kontaktu z wrogiem, jesli nie zetknie sie z wrogiem to wybucha po 2s, jesli dotknie wybucha od razu

-miny przylepne, ktore przyczepiaja sie do scian/drzwi etc, aktywuja sie prawym przyciskiem myszy

***

--Skaut--

Ma kij baseballowy zadajacy duze obrazenia oraz ogluszajacy zombie (nie moze sie ruszyc przez 3 sekundy a ekran 'wiruje', umiejetnosc ogluszenia raz na cvar sekund)

Bronie: shotgun M3, deagle z niekonczaca sie amunicja, m4

Umiejetnosc: podwojny skok

***

--Dr Haust--

Bronie: P90

Umiejetnosc: Ma medic-gun ktorym ulecza swoich towarzyszy - laduje im hp oraz ap celujac na nich i przyciaskajac fire, milo byloby stworzyc taka poswiate jak na filmie

Umiejetnosc specjalna: 'ubercharge' - polega to na tym, ze celuje na swojego medic-gunem, po 25sekundach(cvar) osoba ktora zostaje w ten sposob naladowana dostaje godmoda na 15sekund(cvar), doktorek wtedy tez jest niesmiertelny, osoba naladowana zadaje (cvar) 1.5x wieksze obrazenia, mile widziany pasek postepu ladowania

Jezeli jakas osoba leczona aktualnie przez medyka zabije zombi - medyk dostaje punkty za asyste (cvar) oraz amopaki za obrazenia tak jak osoba atakujaca.

--Pyroman--

Bronie: shotgun, deagle miotacz ognia (pali na fire, odpycha na fire2), pistolet wystrzeliwujacy flare podpalajaca, flara pali zombi przez cvar sekund

--Inzynier--

shotgun, elites

posiada mozliwosc gromadzenia metalu - z lezacej broni oraz autoregeneracji metalu. Rozumiem przez to, iz Inzynier respi sie majac atrybut metal wynoszacy przy spawnie 100. Z kazda sekunda zycia metal ulega inkrementacji o 1(cvar) punkt.

mozliwosc budowania:

- sentry gun - dzialko automatyczne nawalajace w zombi znajdujace sie w zasiegu, 3 levelowe, budowanie dzialka polega generalnie na uderzaniu w model dzialka/teleportera/zasobnika. Dzialko automatycznie namierza (obraca sie) w strone nadchodzacych zombi

- teleporter - sklada sie z wejscia i wyjscia

- zasobnik - laduje metal oraz hp, amunicje oraz ap osobom znajdujacym sie w poblizu zasobnika co sekunde o cvar punktow

--Soldier--

Bronie: shotgun, dual elites, m4 oraz bazooka z odrzutem, posiada 4 strzaly potem trzeba zrobic reload

--Saw VIP--

Bronie: shotgun automatyczny, shotgun zwykly + bron specjalna (plugin), pila spalinowa (zamiast noza)

Umiejetnosc specjalna: Ultimate na wzor warcrafta, co 20(cvar) sekund dostaje godmode na 8 (cvar) sekund

----------------------------

Klasy ZOMBIE----------------

--headcrab VIP-- instant duck?

chodzi po scianach

leap(daleki skok)

--Nurse--

umiejetnosc plucia jadem, jad odbiera ofierze hp i ap co sekunde (wartosc ustawiona cvarem)

--Smalec-- jest gotowy, przerobic

umiejtnosc pierdzenia, zasieg gazu ustawiamy cvarem (radius) oraz hp ktore zabiera po wejsciu w gaz + item maska dla humana, ktora chroni przed pierdem

--Smoker jest gotowy, przerobic

--Uncle Faster-- jest gotowy, przerobic

przyspieszenie (cvar)% na cvar sekund np. 500% na 1.75 sekundy

--boomer-- jest gotowy, przerobic

wybucha po smierci

--zwykly zombi wbudowany w moda, zbalansowany - gotowy

--Szpieg--

niewidzialnosc, potrafi sie zakrasc i uszkodzic dzialko, podchodzi do niego, naciska fire2 i widac pasek postepu psucia dzialka, w trybie niewidzialnosci nie moze infekowac, wychodzac z trybu niewidzialnosci emituje dzwiek oraz nie moze przez cvar sekund zarazac.

Mimo niewidzialnosci szpieg moze zostac zdemaskowany gdy pyro go podpali.

--Hunter-- jest gotowy, przerobic

zastawia pulapki, do ktorych przykleja sie ofiara

------------------------------------------------

Plugin limitujacy klasy, liczba kazdej z klas do wyboru jest limitowana cvarem np. nie moze grac wiecej niz 3 inzynierow, 5 medykow, 4 Demolitionow etc.

------------------------------------------------

--- Pakiet VIP ---

Dostep do klasy saw oraz klasy headcrab

Darmowe zestawy broni przy kazdym spawnie

VIP pod flaga t

Moze wybrac dowolna klase bez wzgledu na limit

Renderowanie czapki

------------------------------------------------

Poprawienie zombibomby aby mozna nia bylo niszczyc dzialka

Link to comment
Share on other sites

nie mam nic przeciwko tym modyfikacjom.

Klasy zombie są eleganckie.

Klasy ludzi też niczego sobie.

Ja się zajmę mapami i pluginami.

Modele musi ktoś inny załatwić.

Niech gra tak jak jest

widzę że ten ZP 5.0 to to samo co 4.3 tylko dodano kilka trybów rozgrywki.

Bardzo się przydadzą na expieniu postaci xD

jak będzie trzeba postaram się ustawić ZP config.

Link to comment
Share on other sites

1 automatyczny mu wystarczy

według mnie to nie za mało.

Zależy od tego czy bedzie wgrany plugin unlimited clip ammo.

Jeżeli będzie wgrany będzie baardzo mocny i wystarczy mu jeden (autopompa)

zaś jezeli nie bedzie wgrany plugin to autopompa nic mu nie pomoze.

Trzeba teraz przedyskutowac jakie pluginy mamy wgrac bo moze to znacznie zmienic rozgrywke

Link to comment
Share on other sites

Pasi luksio rozkręcajmy wreszcie tą budę

JAZDA JAZDA JAZDAAAAAA

kurwa profilaktycznie

[ Dodano: 2011-11-23, 21:01 ]

Ma kij baseballowy zadajacy duze obrazenia oraz ogluszajacy zombie

przyczepię się tego.

otoz aby go uderzyć musimy do niego podejsc, zauważ Adam ze nawet jak zombie zamrozimy ono stoi i moze zarazac w kolo ludzi

mozna zrobic ze jak go uderzymy to nie moze nawet zarazac albo ze nie moze machac lapami.

[ Dodano: 2011-11-23, 21:03 ]

jak juz to bedzie to zombie musi miec troche tego HP.

Jakie wartosci proponujecie? zeby jednak te zombie troche zylo ale i dalo sie je w pojedynke zabic

[ Dodano: 2011-11-23, 21:07 ]

Kazda z postaci musi posiadac unikalny model postaci

moze cos na fpsbanana bedzie to poszperam

Link to comment
Share on other sites


=2&mid=SubmissionsList

to sa modele pod tf2, moze sie przyda

znalazlem jakis serwer niemiecki

http://www.gametracker.com/search/cs/?query=team+fortress

jest nazwany team fortress moze tam beda jakies modele. niestety nie moge sie polaczyc z nim bo nie mam steama

poszperam cos na temat tych modeli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.