Jaśnie Pan Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 --- Plugin XP --- Plugin ma tworzyc system punktow doswiadczenia postaci. W pliku konfiguracyjnym badz zrodle ma znajdowac sie 'drabinka' osiagniec to znaczy minimalne XP potrzebne do osiagniecia kolejnego poziomu. W HUD powinna byc informacja o posiadanym poziomiep ostaci na przyklad: Level 3 344/400 XP gdzie pierwszy czlon stanowi numer poziomu, nastepny liczbe zdobytego doswiadczenia XP a nastepny minimalny poziom do uzyskania kolejnego poziomu. Po osiagnieciu minimum XP dla kazdego poziomu gracz dostaje 2 punkty, ktore moze wymienic na: -dodatkowe punkty zycia HP -dodatkowe punkty kamizelki AP -dodatkowe punkty dekrementacji grawitacji -dodatkowe punkty szybkosci -dodatkowe punkty inteligencji czyli zadawanie obrazen (za kazde 2(cvar) punkty zabiera dodatkowe 1hp obrazen) Kazda z postaci zdobywa doswiadczenie z osobna na wzor Warcrafta. Maksymalny level okreslam jako 100. Zapis XP ma sie odbywac do bazy MySQL lub SQLlite. --------------------------------------------------- --- Klasy postaci Zombie Mod --- Kazda z postaci musi posiadac unikalny model postaci, cvary umozliwiajace ustawienie wartosci poczatkowych HP, AP, Grawitacji i Szybkosci. -- Klasy Ludzi -Heavy-- Bronie: shotgun M3 oraz automatyczny shotgun Bron specjalna: Minigun *** -Demolition-- Bronie: UMP45, ak Bron specjalna: 2 rodzaje wyrzutni min: -bezposredniego kontaktu z wrogiem, jesli nie zetknie sie z wrogiem to wybucha po 2s, jesli dotknie wybucha od razu -miny przylepne, ktore przyczepiaja sie do scian/drzwi etc, aktywuja sie prawym przyciskiem myszy *** --Skaut-- Ma kij baseballowy zadajacy duze obrazenia oraz ogluszajacy zombie (nie moze sie ruszyc przez 3 sekundy a ekran 'wiruje', umiejetnosc ogluszenia raz na cvar sekund) Bronie: shotgun M3, deagle z niekonczaca sie amunicja, m4 Umiejetnosc: podwojny skok *** --Dr Haust-- Bronie: P90 Umiejetnosc: Ma medic-gun ktorym ulecza swoich towarzyszy - laduje im hp oraz ap celujac na nich i przyciaskajac fire, milo byloby stworzyc taka poswiate jak na filmie Umiejetnosc specjalna: 'ubercharge' - polega to na tym, ze celuje na swojego medic-gunem, po 25sekundach(cvar) osoba ktora zostaje w ten sposob naladowana dostaje godmoda na 15sekund(cvar), doktorek wtedy tez jest niesmiertelny, osoba naladowana zadaje (cvar) 1.5x wieksze obrazenia, mile widziany pasek postepu ladowania Jezeli jakas osoba leczona aktualnie przez medyka zabije zombi - medyk dostaje punkty za asyste (cvar) oraz amopaki za obrazenia tak jak osoba atakujaca. --Pyroman-- Bronie: shotgun, deagle miotacz ognia (pali na fire, odpycha na fire2), pistolet wystrzeliwujacy flare podpalajaca, flara pali zombi przez cvar sekund --Inzynier-- shotgun, elites posiada mozliwosc gromadzenia metalu - z lezacej broni oraz autoregeneracji metalu. Rozumiem przez to, iz Inzynier respi sie majac atrybut metal wynoszacy przy spawnie 100. Z kazda sekunda zycia metal ulega inkrementacji o 1(cvar) punkt. mozliwosc budowania: - sentry gun - dzialko automatyczne nawalajace w zombi znajdujace sie w zasiegu, 3 levelowe, budowanie dzialka polega generalnie na uderzaniu w model dzialka/teleportera/zasobnika. Dzialko automatycznie namierza (obraca sie) w strone nadchodzacych zombi - teleporter - sklada sie z wejscia i wyjscia - zasobnik - laduje metal oraz hp, amunicje oraz ap osobom znajdujacym sie w poblizu zasobnika co sekunde o cvar punktow --Soldier-- Bronie: shotgun, dual elites, m4 oraz bazooka z odrzutem, posiada 4 strzaly potem trzeba zrobic reload --Saw VIP-- Bronie: shotgun automatyczny, shotgun zwykly + bron specjalna (plugin), pila spalinowa (zamiast noza) Umiejetnosc specjalna: Ultimate na wzor warcrafta, co 20(cvar) sekund dostaje godmode na 8 (cvar) sekund ---------------------------- Klasy ZOMBIE---------------- --headcrab VIP-- instant duck? chodzi po scianach leap(daleki skok) --Nurse-- umiejetnosc plucia jadem, jad odbiera ofierze hp i ap co sekunde (wartosc ustawiona cvarem) --Smalec-- jest gotowy, przerobic umiejtnosc pierdzenia, zasieg gazu ustawiamy cvarem (radius) oraz hp ktore zabiera po wejsciu w gaz + item maska dla humana, ktora chroni przed pierdem --Smoker jest gotowy, przerobic --Uncle Faster-- jest gotowy, przerobic przyspieszenie (cvar)% na cvar sekund np. 500% na 1.75 sekundy --boomer-- jest gotowy, przerobic wybucha po smierci --zwykly zombi wbudowany w moda, zbalansowany - gotowy --Szpieg-- niewidzialnosc, potrafi sie zakrasc i uszkodzic dzialko, podchodzi do niego, naciska fire2 i widac pasek postepu psucia dzialka, w trybie niewidzialnosci nie moze infekowac, wychodzac z trybu niewidzialnosci emituje dzwiek oraz nie moze przez cvar sekund zarazac. Mimo niewidzialnosci szpieg moze zostac zdemaskowany gdy pyro go podpali. --Hunter-- jest gotowy, przerobic zastawia pulapki, do ktorych przykleja sie ofiara ------------------------------------------------ Plugin limitujacy klasy, liczba kazdej z klas do wyboru jest limitowana cvarem np. nie moze grac wiecej niz 3 inzynierow, 5 medykow, 4 Demolitionow etc. ------------------------------------------------ --- Pakiet VIP --- Dostep do klasy saw oraz klasy headcrab Darmowe zestawy broni przy kazdym spawnie VIP pod flaga t Moze wybrac dowolna klase bez wzgledu na limit Renderowanie czapki ------------------------------------------------ Poprawienie zombibomby aby mozna nia bylo niszczyc dzialka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Tf2 couter zombie mod, ciekawe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted November 22, 2011 Author Report Share Posted November 22, 2011 yup, polaczenie zombie i team fortressa mogloby byc ciekawe, nie uwazacie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
❤ DMG Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Może być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 dobra robota jestem jak najbardziej za! profilaktycznie kurwa. Ważne że jest klasa Vip, nigdy nie widziałem takiej modyfikacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LASKA Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Zajebiste;)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ UrseK Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 moze byc ogień kurwa jestem za Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthony Hopkins Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 Na probe moze byc, wydaje sie ciekawe, zobaczymy jak wyjdzie to w praktyce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted November 23, 2011 Author Report Share Posted November 23, 2011 Zglaszajcie propozycje bo do piatku musze to wyslac, place za to wiec dobrze byloby zebyscie teraz sugerowali zmiany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 nie mam nic przeciwko tym modyfikacjom. Klasy zombie są eleganckie. Klasy ludzi też niczego sobie. Ja się zajmę mapami i pluginami. Modele musi ktoś inny załatwić. Niech gra tak jak jest widzę że ten ZP 5.0 to to samo co 4.3 tylko dodano kilka trybów rozgrywki. Bardzo się przydadzą na expieniu postaci xD jak będzie trzeba postaram się ustawić ZP config. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 Heavy nie zamocny z 2 shotgunami ? 1 automatyczny mu wystarczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 1 automatyczny mu wystarczy według mnie to nie za mało. Zależy od tego czy bedzie wgrany plugin unlimited clip ammo. Jeżeli będzie wgrany będzie baardzo mocny i wystarczy mu jeden (autopompa) zaś jezeli nie bedzie wgrany plugin to autopompa nic mu nie pomoze. Trzeba teraz przedyskutowac jakie pluginy mamy wgrac bo moze to znacznie zmienic rozgrywke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Zinbo Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 Pasi luksio rozkręcajmy wreszcie tą budę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 Pasi luksio rozkręcajmy wreszcie tą budę JAZDA JAZDA JAZDAAAAAA kurwa profilaktycznie [ Dodano: 2011-11-23, 21:01 ] Ma kij baseballowy zadajacy duze obrazenia oraz ogluszajacy zombie przyczepię się tego. otoz aby go uderzyć musimy do niego podejsc, zauważ Adam ze nawet jak zombie zamrozimy ono stoi i moze zarazac w kolo ludzi mozna zrobic ze jak go uderzymy to nie moze nawet zarazac albo ze nie moze machac lapami. [ Dodano: 2011-11-23, 21:03 ] jak juz to bedzie to zombie musi miec troche tego HP. Jakie wartosci proponujecie? zeby jednak te zombie troche zylo ale i dalo sie je w pojedynke zabic [ Dodano: 2011-11-23, 21:07 ] Kazda z postaci musi posiadac unikalny model postaci moze cos na fpsbanana bedzie to poszperam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LASKA Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 ni nic nie szperaj tam jest jedno wielkie gowno mam goscia ktory robi modele ale nie iwem czy sie uda go zlapac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted November 24, 2011 Author Report Share Posted November 24, 2011 Potrzebny jest model medyka oraz 2 wyrzutnie granatow jak w TeamFortress2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 a te modele z tf2 beda dzialac na zwyklym cs? czy trzeba je jakos przerabiac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
❤ DMG Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 Trzeba haha . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 http://www.gamebanana.com/skins/games/297?vl =2&mid=SubmissionsList to sa modele pod tf2, moze sie przyda znalazlem jakis serwer niemiecki http://www.gametracker.com/search/cs/?query=team+fortress jest nazwany team fortress moze tam beda jakies modele. niestety nie moge sie polaczyc z nim bo nie mam steama poszperam cos na temat tych modeli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted November 24, 2011 Author Report Share Posted November 24, 2011 Juz znalazlem modele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
❤ DMG Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Jaśnie Pan, mógłbyś przesłać model wyrzutni ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 to moze mappack zrobie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
❤ DMG Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Tytanowy Janusz, a może byśmy razem jakąś mapę stworzyli ? opanowałeś już VHE? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Tytanowy Janusz Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 dMg, elegancki pomysł, VHE umiem na poziomie podstawowym ale musiałbym przypomnieć kilka rzeczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.