✪ Tytanowy Janusz Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Witam. Oto przed wami poradnik Wiejskiego zombie moda napisany przeze mnie. Zombie Plague Mod 5.0 Rodzaje rozgrywki. 1. Infekcja. 2. Nemesis. 3. Survivor. 4. Multiple Infection. 5. Swarm. 6. Armageddon mod. 7. Plague. Opis rozgrywek. 1. Infekcja- Jest to jeden z wielu trybów który charakteryzuje się tym, że po upłynięciu czasu na schowanie się bedąc człowiekiem komputer losowo wybiera jednego playera jako zombie. Zombie posiada bardzo dużo HP i zabicie takiego potwora wymaga od humana szybkości reakcji i umiejętności strzelania w głowę. Zawsze człowiek może się ratować ucieczką ale i to też nie jest takie proste. Uciekając nie biegamy w jednej linii, nie zapomnijmy że zombie jest szybsze od nas! Należy dużo skręcać przy okazji strzelać najlepiej w korpus i głowę aby zombie odrzucić, rzucać granaty zapalające i zamrażające! Pierwsze zombie ma 2x więcej HP na start z racji iż jest on "matką" zombie Jedyną rzeczą jaką zombie dysponuje są jego łapki którymi może zarażać i swoje umiejętności. Oczywiście zombie nie jest bezbronne, otóż pod klawiszem M ukazuje nam się menu modu. pod klawiszem "2" mamy do wyboru cały arsenał przydatnych przedmiotów. Pozycja nr 1 z listy "Antidote" jest to antidotum przeciwko zarazie. Gdy zarazi nas zombie możemy to użyć kosztem 7500 ap, natychmiastowo staniemy się człowiekiem z pokazanym menu broni. Będąc pierwszym zombie nie możemy tego użyć ze względu na to, że rozgrywka nie może toczyć się bez zombie. W ciągu rundy tylko 5 pierwszych osób chcących użyć antidotum ma do tego prawo. Pozycja nr 2 "Zombie Madness" cechuje się tym, że po użyciu zombie ma zdolność nieśmiertelności, pociski graczy nie mogą zombie zrobić krzywdę i dorzucić. Zombie madness kosztuje 7000 ap i można tego używać nieskończenie wiele na mapę Pozycja nr 3 "Infection Bomb" Najlepsze czym zombie mogło zostać wyposażone w swoim arsenale... jest to zarażająca bomba. Gdy zombie nie ma szans na rozprzestrzenienie zarazy, lub widzi gdy kampi wielu playerów w jednej kampie ma prawo rzucić 3 razy w ciągu rundy. Cena bomby to 10000 ap Pozycja nr 4 "Przyspieszenie" tak jak nazwa wskazuje, zombie po kupieniu za 2000ap dostaje swoistego kopa i biega z wielokrotnym przyspieszeniem przez oznaczony czas. Pozycja nr 5 "Grawitacja" kosztem 2000 ap zombie ma zwielokrotnioną grawitację. Pozycja nr 6 "Kup HP!" Gdy jesteście zombie i macie problem z HP można je kupić. Otrzymuje się wówczas 1000 hp. Pozycja nr 7 "Skoczek" za 500 macie możliwość strącenia playera z urwiska, kampy, lub po prostu rzucając pod siebie wylatujecie niczym rakieta ale szybciej wracacie na ziemię każde zombie posiada jednego skoczka na wykorzystanie. Otóż nie tylko zombie biega po mapie, Human to jedyny wróg dla zombie! Człowiek posiada troszeczkę więcej przedmiotów od minigunów po nieskończoną amunicję! Każdy na początku rundy jest Humanem i posiada menu broni do wyboru. Na pierwszej stronie są do wyboru: Human także posiada swój mały arsenał który może wykorzystać. Klikając przycisk "M" ukazuje się menu, następnie klikamy 2 tak jak przy zombie. Jesteśmy w naszym kantorku !!! Strona 1 Pozycja nr 1 "Maska Gazowa" jest to maska przeciwko pierdom klasy zombie "śmierdziel" gdy zakupimy ten przedmiot dane zombie nie zrobi nam krzywdy swoimi gazami . Pozycja nr 2 "Napalm Nade" to granat podpalający Pozycja nr 3 "Frost Nade" granat zamrażający Pozycja nr 4"Flare" flara Pozycja nr 5 "AWP Magnum Sniper" Karabin snajperski AWP Pozycja nr 6 "M249" Krowa ;] Pozycja nr 7 "SG550" Autokampa CT Strona 2 Pozycja nr 1 "G3SG1" Autokampa TT Pozycja nr 2 "Nightvision" noktowizor Pozycja nr 3 "Laser" jest to laser który po położeniu na ścianę swoim promieniem zabija zombie. Pozycja nr 4 "Minigun" kazdy wie co to jest i jak wyglaca xD Pozycja nr 5 "Bomba" ta bomba przyciąga zombie które są w pobliżu swoimi promieniami dopóki nie wybuchnie Pozycja nr 6 "Przyspieszenie" jak u zombie, zwielokrotniona prędkość biegu na określony czas Pozycja nr 7 "Grawitacja" zwiększona grawitacja na określony czas Strona 3 Pozycja nr 1 "nieskończona amunicja" po zakupie strzelamy bez ograniczeń pojemności magazynka Pozycja nr 2 "Anti-Infection Armor" anty infekcyjny kewlar, dzięki niemu zombie musi się trochę natrudzić aby nas zarazić Kolejnym trybem gry jest "Nemesis Mod" Jest no mod cechujący się tym, że spośród wszystkich playerów losowo komputer wybiera jednego, aby był jednym super zombie. Celem tego zombie jest zabić humanów, a humanów zabić tego zombie Zombie to charakteryzuje się od innych zombie, że posiada baaaardzoo dużo HP (ilość HP zależy od liczby graczy na serwerze), jego jedno machnięcie łapką zadaję 250HP czyli human pada jak mucha...ale tak pięknie to nie będzie, żeby człowiek też miał szanse zombie posiada bardzo duży współczynnik odrzucania. Jedynie co mogę zaproponować dla humana to to, aby walił na maxa w głowę żeby sie zombie nie zbliżyło i aby nie podchodzić do tego zombie. Gra nemesisem jest dosyć ciekawa ponieważ możemy się popisać umiejętnościami. Gdy nemesisem jest doświadczony gracz human strzelając wydaje na siebie wyrok śmierci, otóż takiego zombie bardzo odrzuca i wystarczy że podczas lotu zacznie manewrować o 180 stopni znajdzie się tuż przy humanie ;] 3 trybem rozgrywki jest "survivor mod" Tak jak przy nemesis mod następuje losowanie, ale nie zombie tylko jednego super humana. Cel jest jeden PRZETRWAĆ! Jeden człowiek posiadający miniguna, nieskończoność amunicji, małą grawitację i około 800HP na cały serwer zombie polujących na niego. 4 modem gry jest "Multiple infection" Spośród całego serwera playerów wybieranych jest 2-4 graczy jako pierwsze zombie. 5 trybem gry jest "Swarm Mod" Charakterystyczny mod, dlatego że na serwerze pojawia się 50% zombie i 50% humanów. Zombie nie zaraża!!!!!! Zombie tylko zabija!!!. Człowiek ma się bronić. 6 tryb gry "Armageddon Mod" Jest to tryb w którym serwer dzieli się po 50% (tak jak swarm) tyle tylko że pojedynek trwa między super postaciami! Same nemesisy i survivory ! 7 trybem gry jest "Plague" Mod dosyć specyficzny. Otóż serwer dzieli się na połowę zombie i połowę humanów tak jak przy swarm mod tylko, że spośród każdego teamu wybierana jest po jednej super postaci (nemesis u zombie, survivor u humanów) Human posiada także wybór jakim zombie ma się poruszać po mapie! Klikając przycisk "M" na klawiaturze otworzy się okienko menu. Następnie klikamy 3! Ukaże się nam menu KLAS ZOMBIE! Pragnę podkreślić, że każda klasa zombie posiada indywidualną umiejętność !!!!!!! Klasa 1 "Łowca" Klasa potrafi podkładać pułapki! gdy wejdziemy na pułapkę zostajemy unieruchomieni. Pułapkę ustawia się klawiszem G! Ta klasa może stać się niewidzialna na określony czas. Przycisk E Klasa 2 "Boomer" Klasa posiadająca dużą ilość HP. Jej zdolność to wybuch po śmierci Klasa 3 "Smoker" Posiada język którym przyciąga ludzi. Gdy przyciąga nie może się ruszać! Przyciąga się (V?) lub E? Klasa 4 "Sprinter" Charakteryzuje się zwielokrotnioną szybkością na określony czas ! Przycisk E Klasa 5 " VIP headcrab" ta klasa jest tylko dla V.I.P potrafi chodzić po ścianach, daleko i wysoko skakać, szybko biega. Ma model małego kraba którego ciężko zauważyć! Klasa 6 "Headcrab" Tak samo jak "VIP Headcrab" tylko ze nie potrafi chodzić po ścianach Klasa 7 "smród" Śmierdziel... chodzi i wali bonki... xD Pod przyciskiem E istnieje umiejętność tego zombie... normalnie sra i zabija... Jego chmura smrodu zabija humana. Human może się bronić od tego kupując maskę gazową! Przydatne bindy! bind "x" "+setlaser"- postawienie miny bind "x" "+dellaser"- zdjęcie miny bind "x" "say /lm"-skrót do kupna miny say/wplac (suma) -wpłacenie ap do banku say/bank -sprawdzenie aktualnego stanu konta say/wyplac (suma)- wypłata ap say/daj (nick) (suma)- przekazanie ap Na serwerze jest plugin umożliwiający ustawianie trybów GRANATÓW! (bomy, bomby infekcyjnej, flary, frost nade, napalm nade) Aby aktywować tryb należy mieć granat w trybie gotowości i klikać PPM! Tryb 1. Granat po dotknięciu ziemi od razu się aktywuje ! Tryb 2. Granat wyświetla laser, zombie jeżeli go przerwie granat się aktywuje! Tryb 3. Granat aktywuje się tylko wtedy gdy klikniemy przycisk E Tryb 4. Po rzuceniu granat sam leci do zombie i obok niego się aktywuje! Tryb 5. Granat emituje promienie. Zombie po pojawieniu się w polu zostaje potraktowane aktywowanym granatem Tryb 6. Granat emituje dźwięki gdy zombie pojawi się w pobliżu. To chyba na tyle Dziękuję za uwagę Przepraszam za jakiekolwiek błędy w tekście. Myślę że się przyda! Pzdr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
❤ DMG Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 O boże. Tytanowy masz u mnie skrzynkę wódki. Poradnik super opisany nawet ja ,który z Wami cały czas gram nie wiedziałem paru rzeczy. Nie no bardzo ładnie postarałeś się i zasługujesz na VIP aby te komendy nie były ciemne ! Gratulacje jeszcze raz wielkie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prowokator Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Pozytywne zaskoczenie!! BRAWO TYTANOWY! Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ UrseK Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 kiedyś robiłem na super -hero podobny )) wiem ile to trudu. Przyjezdzaj na zlot - piwko czeka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts