Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

Witajcie !

Zabawa w Sajmon mówi

- Grę zaczynamy słowami " Zaczynam Gre w Sajmon Mówi "

Zabawa w której słuchamy prowadzącego tylko wtedy, gdy swoje zdanie poprzedzi

zdaniem " Sajmon mówi "

- Gre kończymy słowami " Sajmon mówi kończymy zabawę w sajmon mówi "

- Sajmon mówi kucać, jest prawidłowym rozkazem

- Skakać - Rozkaz błędny i więzień nie powinien go wykonywać

- Zabawa się nie kończy gdy Prowadzący sajmon powie " kończymy zabawe w sajmona "

Zabawa w ostatnią reakcję

- Gra polega na tym, że wykonujemy reakcje zadaną przez

prowadzącego, osoba która wykona zadanie ostatnia, może zostać zabita

Alfabet

- Gra polega na podaniu litery z Alfabetu

- Po podaniu litery więźniowie muszą napisać kolejność tej litery

w alfabecie

- Przyklad Np. Jeżeli prowadzący poda literę D więzień musi napisac 4

Quiz

- Więźniowie ustawiają się w szeregu i po kolei wychodzą na wyznaczone przez

prowadzącego miejsce

- Więzień który został wybrany, wybiera sobię kategorie na jaki temat

chce aby pytanie zostało zadane

- Więzień który nie zna odpowiedzi zostaje zabity

Tłumacz

- Prowadzący podaje słowo do przetłumaczenia

- Więzień musi przetłumaczyć to słowo na język angielski

- Jeżeli jest zdanie do przetłumaczenia musi przetłumaczyć zdanie

Dyktando

- Jest to pierwsza reakcja do napisania zdania wypowiedzianego przez

prowądzacego

- Poprawnie napisane zdanie zaczyna sie z dużej litery i zakończone jest kropką

- Wyrazy własne piszemy dużą literą rownież

- Przykład " Kot ma Jule "

Gra na opak

- Gra polega na przeciwnych ruchach wykonanych przez prowadzącego

- Jeżeli prowadzący z naszej perspektywy spojrzenia idzie

w prawo, to my idziemy w nasze lewo. Jeżeli podskoczy to my kucamy

Eliminacja

- Gra może odbyć się jedynie na mapach przystosowanych

do tego np. " mapa z 4 krzesełkami elektrycznymi "

- Polega na tym iż grupka ludzi wchodzi " pod kose " i giną

jeden po drugim do momentu aż prowadzący będzie chciał to

zatrzymać ( zawsze musi zostać jedna osoba )

>>

Ślepe Dyktando

- Zabawa opierająca się na zasadach dyktanda

- Tylko gracze muszą stać pod scianą odwróceni

do prowadzącego w szeregu pod totalnym bezruchem

- Jest to pierwsza reakcja do napisania zdania wypowiedzianego przez

prowadzącego

- Więzień który wygra podaje numer od 1 do X ( w zależności ilu jest więźniów )

- Prowadzący zaczynając od którejś ze stron, liczy wybrany numer i zabija tą osobę na ktorą wypadło

Kamikadze

- Zabawa polega na odebraniu sobie jak największej ilości życia

- Prowadzący wybiera budynek itp itd z którego mają skakać

- Więźniowie mogą skakać ile razy tylko chcą

- Wygrywa zawodnik z najmniejszą ilością hp

Kawały

- Zasady są proste, dobry kawał więzień żyje, kiepski kawał więzień zostaje zabity

Opis przedmiotu

- Gra polega na opisaniu przedmiotu swoimi slowami.

- Wiezien moze opisywac przedmiot w jaki sposob tylko chce

- Najlepszy opis przedmiotu wygrywa .

Kulki

- Zabawa polega na wystrzeleniu X kulek z magazynku a zadaniem

wiezniow jest zgadniecie ile kulek zostalo w magazynku

- W przypadku gdy dwie osoby zgadna ile jest kulek

zasada jest prosta kto pierwszy ten lepszy .

Zabawa w Mam Talent

- Czyli pokazac swoj talent .

- Prowadzacy wybiera pomysly ktore mu sie podobaly

fajne pomysly przechodza dalej kiepskie gina .

Zabawa w Odmienica

- W zabawie moze byc maksymalnie 3 osoby .

Prowadzacy nadaje zabawie dwie liczby ktorymi sa 1 lub 2

- Na znak prowadzacego 3 wiezniow wpisuje 1 lub dwa .

- Odmieniec bedzie osoba ktora napisala inna cyfre niz pozostala dwojka wiezniow

- W przypadku gdy wiezniowie wybiora jedno glosnie ta sama cyfre

to ginie osoba ktora napisala ja ostatnia .

- Odmieniec zostaje zabity .

Pary

- Gre mozna zaczac tylko i wylacznie przy nie parzystej liczbie wiezniow .

- Zabawa polega na parach . Po sygnale prowadzacego

wiezniowie zaczynaja biegac w jakims pomieszczeniu ktore pokazal prowadzacy .

- Gdy uslysza koejny sygnal kazdy szuka swojej prawy .

- Kolega ktory kucnie i da mu na siebie wskoczyc po czym

obydwoje wstana zostana uznani za pare .

- Wszystkie pary moge byc przypadkowe .

Pierwsza Reakcja

- Czyli kto pierwszy wykona reakcje zadana przez prowadzacego .

- Pierwsza reakcja musi byc nagrodzona .

- Osoba wygrana moze wybrac np. 2 wiezniow do zabicia .

Prawda lub Fałsz

- Prowadzacy wyznacza pole dla prawdy i falszu

- Prowadzacy zadaje pytanie w ktorym jest pytanie

a odpowiedzia jest prawda lub falsz .

- Jezeli odpowiedzia jest Prawda osoby które

staly na polu odpowiadajacemu falsz gina .

Słówka

- Prowadzacy podaje slowo do napisania

- Nie wazne z jakich liter je napiszesz ( duzych malych )

- Liczy sie szybkosc i osoba najszybsza wygrywa .

Traktorki

- W traktorki mozna sie bawic gdy zostalo 4 wiezniow .

- Prowadzacy dzieli ich na 2 grupy po czym na znak

prowadzacego wiezniowie robia wierze po czym musza w takiej pozycji isc

do wyznaczonego przez prowadzacego miejsca .

- Jezeli spadna zaczynaja od nowa .

- Grupa ktora przejdzie pierwsza wygrywa .

Zabawa w wojsko

- Zabawa podobna do Simon mówi

- Zabawa rozpoczyna się gdy prowadzący powie "Zaczynam zabawę w wojsko"

- Po tych słowach prowadzący mówi "W prawo zwrot" i wszyscy TT odwracają się w swoje prawo.

- Gdy prowadzący powie "W lewo" jest to polecenie błędne i więzień tego polecenia nie powinien wykonać.

Zabawa w AWP

w ta zabawę można się bawić wszędzie gdzie można skoczyć z jakiej wysokości. (najlepiej jakieś trampoliny itp.) 1 CT bierze awp i każe TT skakać. I wtedy strzelamy z AWP bez celownika mamy tylko 5 strzałów(10 to za dużo bo by się wszystkich zabiło.) Lepiej się pytać TT czy chcą się w to bawić żeby potem nie było, że FK.

Zabawa w Babajaga patrzy

CT ustawia sie pod jedna sciana TT pod druga, CT odwraca sie i mowi raz dwa trzy babajaga patrzy, gdy odwroci sie znow frontem do TT wszyscy wiezniowie maja byc w bezruchu na kucaka, jesli ktorys stoi lub CT zobaczy ze dopiero kucnal moze go zabic. Kto z TT pierwszy dojdzie do wyznaczonego miejsca wygrywa, najlepiej aby CT mial jakiegos pomocnika ktory bedzie pilnowal w momencie odwrocenia sie CT prowadzacego aby wiezniowie nie uciekali.

Kalambury

Prowadzący pisze na team sayu np. Słoń (o to mu chodzi) i przez mikro mówi... Jest to zwierze... Nie ma nosa, ma duże uszy... ten co odgadnie wybiera osobę do zabicia ;]

Lustro

Strażnik wybiera jedna osobę z więźniów. Aby więźień przeżył musi wykonać dokładnie taką samą sekwencję ruchów jak strażnik, jeśli sie pomyli, zostaje zabity. Na tym polega gra w lustro. Przyklad: 2 przysiady, 1 skok, obrót o 360 stopni, itp.

Gra Prezydent:

Przebieg gry: 4 CT wybiera jednego jako Prezydenta. Uciekają z nim gdzieś ( kampią itp) a TT ma za zadanie zabić go. Gdy Prezydent umiera następuje koniec rundy.

Zasady:

Nie może być więcej niż 4 CT

Jest tylko 1 Prezydent

Otwieramy cele dopiero np. od 1:00

Prezydent może używać tylko Deserta

CT ma prawo zabić każdego TT bez konsekwencji

TT ma prawo zabić każdego CT bez konsekwencji

Gra w światła

CT mówi: zaczynamy grę w światła. Wszystkie komendy się nie liczą prócz komendy ze światłami, które CT wymieni przed zabawa, dla przykładu CT mówi "zielone światło - biegniecie", "żółte światło idziecie (shift)", "czerwone światło stoicie". CT może oczywiście wymyślać własne światła i komplikować je do kilku opcji.

Marynarz

Więźniowie ustawiają się w szeregu. Uruchamiają komendę say (domyślne y) i na strzał prowadzącego z broni pisza cyfre od 1 do 5.Prowadzący dodaje te cyfry do siebie i wychodzi mu suma(np:3+4+1+2=10).I zaczyna od pierwszej osoby wysuniętej najbardziej w lewo.I strzela jej raz w nogi i tak dalej kolejno każdej osobie kolejnej w szeregu(w tym przypadku 10 strzałów).jeżeli nikogo nie zabije to znowu więźniowie pisza cyfry prowadzący je dodaje i od nowa.

Wieżyczki

Zabawa polega na zrobieniu wieży szybciej niż drużyny przeciwne.

Zazwyczaj, dobieramy się w pary 2 - osobowe lub 3.

Strażnik wydaje znak, odgłosem z broni i robimy wieżyczki.

Każdy powinien stać na koledze, nikt nie może siedzieć.

Przegrani giną.

Cheerleaderki

Do tej zabawy, potrzeba dużo więźniów.

Uczestnicy dzielą się na 2 bądź 3 grupy.

Mają wykonać jak najbardziej widowiskową figurę.

Mogą stać na sobie, kręcić się, skakać....

Ocenia CT, dwie najgorsze giną, chyba że będą dwie na prawdę fajne.

Wieża

TT mają wskakiwać na siebie tak zeby ułożyć wieże, a potem przejść jakąś odległość w takim ustawieniu, jak wieża się zawali to banie dostaje osoba która spadła i osoba na dole albo jak CT zauważy kto nie robił TP to wtedy ją.

Szczęśliwy traf

Zabawa dotyczy czapek .

Prowadzacy ustawia grupe wiezniow w szeregu poczym kaze im sie

odwrocic plecami do niego .

Prowadzacy rozkazuje zalozyc dla wszystkich czapki ( jakie tylko chca )

Zadaniem wiezniow jest napisac rodzaj czapki na znak prowadzacego ktorych jest najwiecej .

Pierwsza osoba ktora trafi wygrywa .

Test na Inteligencję

Prowadzący wyznacza któregoś z więźniów, na środek i zadaje mu pytanie np.

Przez pustynie idą gęsiego, trzy żółwiki.

Pierwszy z nich mówi:

- przed sobą widzę piasek, za sobą żółwika.

Drugi:

- przed sobą widzę żółwika, za sobą żółwika.

Trzeci:

- przed sobą widzę żółwika, za sobą żółwika.

Prowadzący do TT: Jak to możliwe....?

Jak to zadawałem, to nikt nie wiedział ;d

Odp:

Trzeci kłamał!

Niechciany Żyd

Prowadzący wybiera dwóch Więźniów, którzy zostają Żydami. Zadaniem reszty jest podejść do tego, kogo chcą zabić. Żyd, przy którym będzie więcej osób ginie.

Radioaktywne spray'e

Na jakimś wyznaczonym obszarze (np. w klatce) wszyscy robią spray'e. Sprey'e muszą być od siebie troszkę oddalone. I na znak CT więźniowie biegają w różne strony z celownikiem skierowanym ku górze. A gdy CT powie "stop" wszyscy, którzy są na jakimkolwiek sprayu zostają zabici. Jeżeli nikt nie stanie to zabijamy tego kto jest najbliżej jakiego kolwiek sprey'a. Więzień może również zostać zabity za oszustwa takie jak:

-Patrzenie się na to gdzie biega.

-Przemieszczanie się po komendzie "stop".

-Kampienie w jednym miejscu.

-Wyjście spoza wyznaczonego obszaru.

-Wyjście spoza wyznaczonego obszaru.

Mistrz kierownicy

Opis zabawy: Wiezniowie przejezdzaja sie nawzajem-kto przezyje ma zyczenie.

Farmer

Gra polega na tym że kto pierwszy napisze słowo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mućkami) farmera , którzy chodzą za nim na kucaka (ctrl) CT mówi co farmer ma robić Np. Krówki idą sie za nim myć na basen i wtedy wymyśla się np.: jedna z krówek się utopiła i farmer wskazuję która wybrana krówka ginie. Potem np. krówki idą pojeść trawe (boisko, czy coś z trawą). Potem np. farmer je doi i CT zabija tą np.: która dała najmniej mleka itp. to już od was zależy co wam przyjdzie na myśl

You Can Dance

Sajmon puszcza muzykę, a TT każdy po kolei tańczy CT ocenia w punktach od 1 do 5 kto będzie miał najwięcej punktów wygrywa, reszta ginie.

Byczki

Do zabawy potrzebujemy minimum 4 graczy. Prowadzący każe więźniom zrobić wieżyczki dwuosobowe, po czym osoba na dole wieżyczki musi usiąść.

Następnie na strzał z wybranej przez klawisza broni, zadaniem więźnia siedzącego jest zrzucić swojego jeźdźca, czyli osobę na nim stojącą.

Więzień który jest bykiem nie może skakać, wstać, może tylko chodzić na siedząco. Byk który zrzuci jako ostatni swojego jeźdźca przegrywa.

Osoba która z byka została zrzucona jako pierwsza również przegrywa.

*Poszczególne zasady ustala prowadzący.

Przedstawiam jedne z najczęstszych zabaw ze starego JB. Można wykorzystać niektóre do pisania tych tutaj ;]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.