ELO ! Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Witam Spotkala mnie dzis pewna nie codzienna sytuacja w ktorej dostalem bana bez przyczyny. Nie podoba mi sie zachowanie owego Admina, jest wulgarny, zadufany w sobie, obrosniety w piorka i obraza innych graczy wielokrotnie przez micro czy tez korzystajac z opcji say.Oczywiscie kazdy na to przymyka oko poniewaz owy kolega jest Adminem wiec ludzie z natury sie podlizuja "przelozonemu" Nie gram na Waszym serwerze od wczoraj dlatego wiec pisze owy watek. Sytuacja wygladala tak, kampie na inferno w domku przy besie czekajac az przeciwnik wybiegnie po schodach (tt zawsze robia to szybko i bez przemyslenia) strzelam w typa cofając sie. oczywiscie strzelam dalej z nadzieja ze zlapie go scanem. Nagle wyswiela mi sie masa komunikatow o tym ze TULIPAN bedac na specu robi ss. Podkreslam ze nie prosze o UB gdyz mi sie nalezy ! Ta sytuacja w pewnym sensie pokazuje jak "Administacja" podchodzi do jednostkowych graczy. [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze przez Admina TULIPAN. [AMXBans] Jestes zbanowany Permanentnie. [AMXBans] Zbanowany Nick : ELO ! [AMXBans] Powod : ' wstaw screeny na www.forum.wiejska-chata.pl ' [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ forum.wiejska-chata.pl [AMXBans] Twoj SteamID : ' STEAM_0 : 0 : 1785616698 ' [AMXBans] Twoje IP : ' 80.55.149.242 ' [AMXBans] =============================================== Pozdrawiam Sebastian J. Link to comment Share on other sites More sharing options...