Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

tajemniczy strzelec wyborowy

Recommended Posts

to rozumiem, że jesteś jakimś forumowym mistrzem w łapaniu cziterów ? :-)

przyznaj się, że dostałeś główkę przez ścianę i popłakałeś się, bo co jak co ale weszła soczyście :)

dokładnie. Pisałeś mi sam DMG że jeden z adminów kupil zbanowane konto można łatwo wyszukac jego sid w bl statusie i wywalić jego sid i z głowy.

LESNY - tak się składa że mam tym doświadczenie... gram już od prawie 10 lat i już nie jedno widziałem i nie na jednym serwerze byłem adminem.

LESNY nawet jak nei grasz odpalony to nie zmienia faktu że osoby na BL na tym serwerze mają bana i nawet jaśnie panie ci to potwierdzi.

PROROK złapał taki płacz że do dzis na steam sie nie loguje zresztą wiele, wiele osób pisało że jesteś odpalony ale widocznie byłeś tak zajęty obserwacją graczy przez ściany że nie widziałeś.

ty należysz do elity typu prorok i bird np... czyli wyznajesz zasade "mam ale nie mam"

: ) ty grasz 10 lat? Proszę Cię, te bajki to sobie zostaw dla kolegów ze steam. Gówno wiesz w nogach śpisz. Nie gram na wh, a to, że jestem na BL to tylko i wyłącznie z własnej głupoty.

Jeśli banujecie ludzi z BL, to banujcie, mi to lata koło dupy szczerze mówiąc, bo dla mnie kanter na tym etapie jest zwykłą rozrywką, a to, że ktoś pisał, że jestem odpalony no proszę Cie :-) Poziom tego serwera jest naprawdę niski, mogę z głowy wymienić 10 osób które coś grają, reszta to zwykłe lamki które jak dostaną bułę przez ścianę zaraz lecą sprawdzać steamid, brzmi znajomo ? :)

Znajdz mi chociaż 1 akcję w której niby jestem odpalony, albo przestań się pogrążać bo jesteś zwykłą płaczypitą. Na ESL pełno takich jest, co po przegranej ściągali configi całego teamu i szukali jakiejś dziury byle tylko był mecz delete. Tutaj jest ten sam przypadek.

peace&love.