VanThePlayer Posted September 2, 2014 Report Share Posted September 2, 2014 Witam wszystkich . Ja jestem Van ! Nie widziałem tu żadnego wzoru ... A więc : W tf'a gram od 3 lat... i 2 razy zostałem okradziony ... Co mogę wnieść na serwer , mini konkursy na czapki, rożne zabawy , spokój, ogarnąć kilka rzeczy W razie pytań : Steam : Van [PL] lub w komentarzach ;d Pozdrawiam ;d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 skontaktuj sie ze mna w godzinach wieczornych // rekin jebany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VanThePlayer Posted September 5, 2014 Author Report Share Posted September 5, 2014 skontaktuj sie ze mna w godzinach wieczornych // rekin jebany Kontaktuję się ( wysłałem PW, zaprosiłem na Steam ) lecz żadnej odpowiedzi nie ma :^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nie_pytaj Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 to nie dobrze VanThePlayer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Michal Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 Spokojnie skończy zabawe z ministrantami to odpowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 wrocilem ze wsi dopiero. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...