Debowy_Mocny Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 Witam. Na serwerze jestem znany jako oczywicie Debowy_Mocny (So obvious), Ju troche czasu gram na tym serwerze freak fortress i jestem dość znany (Co kilku staych bywalców jest w stanie zatwierdzi. Jestem 22 letnim studentem (Kierunek "Edukacja Techniczno-Informatyczna") to tyle co powiem o moim realnym zyciu. Otó chciabym zostac dminem na owym serwerze. Dowiadczenia jako admin jeszcze nie miaem (Nie mialem nigdy okazji by zostac adminem na jakimkolwiek serwerze TF2 lub nie odczuwalem potrzeby), chociaz raczej to dla mnie nie jest wielki problem, bardzo szybko lapie wiele rzeczy i prawdopodobnie bym bez problemu bym sie nauczy róznych komend itp. itd. Kolejna sprawa, czeto bywam na serwerze w momentach kiedy na serwerze nie gra zaden z obecnych adminów. Wiec dzieki temu, jako admin mógłbym zapęłnić częśc momentów na serwerze, gdzie nie ma zadnego admina. Pamietajmy, ze kiedy admina nie ma, legna sie "Barany" które poprostu utrudniaja/psuja gre (Dzieciaki bez mutacji spiewajace psalmy naklaniajace do nienawisci wobec policji, bossowie przeduzajcy gry, reklamiarze na voice czacie itp. itd.) Jaśnie Pan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBiTTeL Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 cofam >.< Jaśnie Pan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 steamid na pw. jack niech potwierdzi przyjecie kandydata bo to bardziej jego plac zabaw i zabawki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debowy_Mocny Posted December 3, 2014 Author Report Share Posted December 3, 2014 (edited) Zgodnie z życzeniem wysłałem steam ID. A propo, kiedy Jack będzie? Edited December 4, 2014 by Debowy_Mocny Link to comment Share on other sites More sharing options...