Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Małe "przemeblowanie" w mapkach!


wieju
 Share

Recommended Posts

Witam, chcielibyśmy przedstawić przemyślaną listę map, które powinny zostać usunięte z serwera oraz drugą listę map, które mogłyby na serwer zostać dodane ;D Ponadto, na zippyshare została wrzucona sfixowana wersja mapy darkwoods (wszystko jest w temacie).

 

 
Mapy do usunięcia:
 
 
1. deathrun_coldmetal2_go-wch.bsp - mapa jest zbugowana na końcu (lub niedopracowana) - gdy jeden CT przejdzie mapę, wybierze np. BHOP (lub cokolwiek co jest na tej mapie) i nie uda mu się zabić TT, to wtedy następni CT nie mogą wejść przez teleport na BHOPa.
 
2. deathrun_flatdeath_csgo-wch - większość pułapek nie zadaje obrażeń graczom (niedopracowanie) i na końcu do wyboru jest tylko niedopracowany OLD, gdzie TT może wyjść i raszować CT od końca.
 
3. deathrun_lego_world_final-wch - na końcu mapy do wyboru jest tylko OLD; po stronie TT jest dziura w ścianie, przez którą TT może wypaść poza mapę i się zabić.
 
4. deathrun_pro_v3_csgo-wch - mapa ogólnie jest fajna ale na samym końcu jest tylko OLD na który TT nie ma kompletnie żadnych szans. Stoi za lustrem weneckim i nie widzi CT, podczas gdy ten ma AWP i Deagla
 
5. deathrun_revolution_beta-wch - kolejna mapa na której do wyboru jest tylko OLD. Ponadto mapa ma niedopracowania, np. zbugowane tło na którym rozpływa się HUD gracza oraz różne elementy mapy.
 
6. deathrun_minecraft_b3_fix2-wch - nienajgorsza mapka ale wybory na końcu są okropnie zbugowane. Na BH CT respi się w TT przez co ruszać się nie można. Do tego wybranie Easy na końcu mapy często nie teleportuje TT.
 
7. deathrun_angryarmyv4-wch - większość graczy nie może jej przejść, w około 70% mapy nie można robić BH, gdyż po prostu nie ma miejsca. Na samym końcu jest tylko Easy zabijanie TT.
 
 
Mapy do dodania (wraz z linkami do warsztatu Steam): 
 
 

 
 
 
 

Sprawdziliśmy ponad 40 map, z czego wybraliśmy tylko te trzy. Wszystkie zostały sprawdzone pod kątem błędów, działania pułapek, jakości pułapek oraz wyborów na końcu. Jest ich co prawda niewiele ale zawsze to coś nowego c: W każdym razie mapy muszą zostać poddane testowi na serwerze, być może ktoś znajdzie błędy, których my nie zauważyliśmy.
 

 
Mapa do zmiany na wersję fixed:
 
 
deathrun_darkwoods_csgo-wch - mapa na końcu nie oferuje zbyt satysfakcjonującego wyboru, więc wrzucamy tutaj link do downloadu bezpośredniego mapy z rozszerzeniem .bsp, na której do wyboru jest BH, AWP i Kosy. Załączony skan virustotal
 
Download: http://www95.zippyshare.com/v/BH80spmZ/file.html
 
Skan: https://www.virustotal.com/pl/file/904efe11e45ae8b3a395b1d161aeec9f09086adc73053978423f1128a451c9cf/analysis/1468368330/

 

 

Cała ekipa odpowiedzialna za sprawdzanie map:

 

- Papa Tobi

- Unnamed Retard

- Wieju

- Stolec

- Dziki Polak

Link to comment
Share on other sites

@J3BAK

 

W sumie według mnie Deathrun_Princess_Labrats ( http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=605827583 )  mogłaby być ale to tylko mój gust, a decydowaliśmy zbiorowo ;D

 

Deathrun_Princess_Rocket_Ending http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=601313961 

Deathrun_Princess_ZombieHighschool http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=601143460

 

Obydwie te mapki nie są do końca jakieś szałowe i z tego co pamiętam na Rocket_Ending jest jedyne beznadziejne zakończenie (only kosy i jakaś armatka dla CT), a ZombieHighschool dla mnie jest taką przeciętną mapką, która faktycznie mogła by być ale zbiorowo zdecydowaliśmy się jednak aby jej nie było. Podobnie jak na mapie deathrun_angryarmyv4-wch, nie ma zbyt wiele miejsca na bhopowanie ;P Może ktoś też wypowie się w tej kwestii i będzie je chciał ;D

 

Deathrun_Princess_AleTech http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=601222688 - jest na liście jako mapa do dodania napisanej powyżej ;D

Link to comment
Share on other sites

A tam Macieju nie narzekaj xD przynajmniej miałeś mniej roboty, a mój net szczerze to już nie uciągnął Rekina i Goca jak sobie weszli bo wszystkim pingi do 300 podskoczyly ;P zawsze możesz sprawdzić te mapki i wyrazić swoją opinię c:

Link to comment
Share on other sites

deathrun_aztecan_csgo_v1-wch

deathrun_blblblblblblbl_ogogo-wch
deathrun_classic-wch
deathrun_coldmetal2_go-wch
deathrun_darkwoods_csgo-wch
deathrun_deluxe_csgo_v2-wch
deathrun_ecliptic-wch
deathrun_flatdeath_csgo-wch
deathrun_holyshit_stable_4-wch
deathrun_hot_desert_nf-wch
deathrun_idi_domoy_ggfix-wch
deathrun_lego_world_final-wch
deathrun_pro_v3_csgo-wch
deathrun_ramesses_revenge_csgo_v1-wch
deathrun_revolution_beta-wch
deathrun_simpsons_ff-wch
deathrun_strangefactory_v2-wch
dr_grassy_death_go-wch
dr_stone-wch
deathrun_cb_egypt_csgo_v1-wch
deathrun_family_guy_mgw5-wch
deathrun_minecraft_b3_fix2-wch
deathrun_militia-wch
deathrun_temple-wch
deathrun_extreme-wch
deathrun_halloween-wch
deathrun_goldfever-wch
deathrun_hard_road_zn-wch
deathrun_spy_vs_spy-wch
deathrun_bieber_rc2-wch
deathrun_dust_2016_hard-wch
deathrun_aztecan_v5_go-wch
deathrun_nuke_v2_fix-wch
deathrun_princess_akai_v90final2-wch
deathrun_angryarmyv4-wch
deathrun_projectocs2_final-wch
dr_crash_medieval_csgo-wch

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.