✪ Thunder Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Ahoj. Mam propozycję co do VIPów i adminów. Na niektórych mapach ich bonusy są ciut OP, ale można zmienić niewiele, nie upierdalając im zbytnio bonusów, a jednocześnie odbierając jeden z powodów do płaczu dla reszty graczy. Głównie chodzi np. o mapę aim_map_usp. Tam jest zawsze płacz, że ktoś ma kevlar i hełm, i raczej każdy to przyzna, że na tej mapie to ogromna przewaga. Sam czasem widzę, że vip/admin może sobie całą mapę rozegrać bez śmierci. Niektórym nawet głupio grać z taką przewagą i wychodzą. Wcześniej myślałem, żeby może zaproponować, żeby na tej mapie każdy miał to samo, albo nikt nie miał nic, ale w sumie po co kombinować i mieszać (może coś sie pojebie w pluginach, albo ogólnie więcej roboty i kombinacji dla technika :>, no i po co odbierać sobie radość z krwistych i soczystych, słodziutkich jak Nestle Gold Flakes headshotów?). Co jeśli po prostu damy każdemu VIPowi sam kevlar? Na podstawowych mapach jedynym problemem może być to, że gracz zapomni sobie dokupić kasku, albo z początku nie będzie wiedział o zmianie, ale przecież wszyscy regularnie odwiedzają forum, to przeczytają o zmianie (HUE_HUE) albo w końcu po kilku rundach zauważą (najwyżej się wkurwią w pierwszej, jak nie zauważą, oj trudno). W porównaniu do tego co dostają (granaty, więcej kasy na start, większe bonusy MONETARNE za niemal wszystko) to nie duża strata. Upierdzielając tylko hełm i zostawiając ich z samym kevlarem i tak są 1000$ do przodu za kamizelę i zawsze na początku rundy (na normalnych mapach) będzie mógł sobie dokupić za jedyne marne 300$ co jest groszem patrząc na ich spore bonusy i niemalże permanentny nadmiar gotówki na koncie (vip/admin, który w dodatku dobrze kropi i durś otwiera, może pół mapy biegać z 16k$). Na mapach takich jak aim_map_usp - tutaj faktycznie dostanie trochę po piździe, ale w aktualnym stanie jest i tak wysoko ponad resztą. Usunięcie hełmu będzie nagrodą dla zwykłych graczy za poprawne celowanie w "heduwy", a bonusem dla VIPa będzie wciąż obecna kamizelka kuloodporna hehehuj. Vip/admin źle wychyli, a normalny gracz dobrze celnie no to bon voyage. Ale jak VeryIntelligentPedał nie da się ruchnąć, a w dodatku przeciwnicy to drewna to i tak wiele skorzysta na samym kevlarze. Zapraszam do dyskusji wszystkich zainteresowanych tematem i pozdrawiam z tego miejsca wszystkich zainteresowanych tematem. TL;DR Propozycja: usuńmy hełmy vipom i adminom - na normalnych mapach sobie dokupią, bo i tak mają w chuj hajsu i bonusów, a na aim_map_usp zostanie im tylko kevlar (i tak sporo), chujowo strzelający normalni gracze mają wciąż trudniej (a vipy przez to łatwiej), a dobrze strzelający będą nagradzani soczystą czapą, a nie waleniem żołnierza po kasku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MalinKa Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Ja się kieruje tym, że wypierdalaj ze sceny, nic porządnie nie potrafisz przyrządzić nawet Headshoot'a. ... A tak z innej beczki to całkiem ciekawy pomysł... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justo Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Stary masz nasrane w głowie równo, ale to cię wyróżnia i czytając twój post nie widzę monitora bo leje z śmiechu . A wracając do tematu jestem za. Pomysł zajebisty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Ichi Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Już dawno proponowałem, usunąć hełmy, albo dać kevlary wszystkim na takich mapach, jestem za Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Moge dodac do pluginu vipa cvar, ktory bedzie wylaczal helm na mapach aim, tak jak to zrobilem z granatami. Wiem, ze zawsze mowilem, ze sie nie da... troszke Was klamczuszkowalem bo... bo to byl jeden z glownych powodow, dla ktorych ktokolwiek tego vipa kupowal. Na chwile obecna na serwerze ffa mamy jednego(!) vipa. Plus oczywiscie osoby z rootem. Ale dobrze, zrobimy jak chcecie. W najblizszym czasie, jak juz ogarniemy burdel zwiazany z przeniesieniem serwerow na nowego hosta. Z ciekawostek, oplaty zwiazane z utrzymaniem sieci wzrosly dwukrotnie, nie wiem czy dogadam sie z pukawka i na jakich warunkach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Thunder Posted August 22, 2016 Author Report Share Posted August 22, 2016 12 minut temu, Jaśnie Pan napisał: Z ciekawostek, oplaty zwiazane z utrzymaniem sieci wzrosly dwukrotnie, nie wiem czy dogadam sie z pukawka i na jakich warunkach. czyli chuj hełmy zostają Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ adi Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Eee, co to za tagi do tematu, hę!? ✪ Thunder 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ PanPP Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Thunder jak pioerdolnie, to porządnie jak dzik w sosne. Jestem za Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 wylaczylem helm na mapach aim. Na mapach de_ pozostanie on wlaczony. Czy to rozwiazuje problem? ✪ Ichi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiu Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 To teraz gag i mute na awp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ Thunder Posted August 23, 2016 Author Report Share Posted August 23, 2016 16 minut temu, Jaśnie Pan napisał: wylaczylem helm na mapach aim. Na mapach de_ pozostanie on wlaczony. Czy to rozwiazuje problem? z tego co widze wszystkie bonusy dla vipa zostały wyłączone (tzn nie wiem czy bonusy kasowe, ale granaty, kaski i armory zostały wyłączone), właśnie o to mi chodziło, żeby się czasem nic nie popierdoliło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
✪ adi Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 39 minut temu, Jaśnie Pan napisał: wylaczylem helm na mapach aim. Na mapach de_ pozostanie on wlaczony. Czy to rozwiazuje problem? Nie, bo nie będę otwierał na aim usp :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaśnie Pan Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Z tego co widze nie dziala jeszcze tak jak powinienem. Bonusy takie jak granaty, vest i helm pozostana na mapach de_. Wylaczone beda tylko na mapach aim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.