Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Skracanie


Kamyk
 Share

Recommended Posts

Witam.

Jestem nowym graczem na owym serwerze i przychodzę z jedną propozycją. Uważam, że jest to dobry pomysł a w szczególności dla graczy o większym doświadczeniu deathrunowym. Owym problemem jest punkt regulaminu serwera, który odnosi się do zakazu skracania. Uważam, że zakaz skracania jest ograniczaniem wolności gracza do gry. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Osoby odpowiedzialne za tworzenie mapy dobrze wiedzą, że są momenty w których gracze będą skracać. Skracanie nie jest równoznaczne z bugowaniem. Mało tego, nie każdy gracz potrafi skracać ale jak ktoś potrafi to tylko lepiej o nim świadczy. Oznacza to, że gracz jest lepszy. Na koniec dodam jeszcze, że deathrun jest modem, który polega na przejściu mapy jak najszybciej i chodzi o to, żeby uciec graczowi z terro. 

Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Dziękuję i pozdrawiam.

PS. Dodawanie czegoś takiego jak zakaz skracania jest trochę jak łamanie pierwotnych zasad deathruna. :D

Link to comment
Share on other sites

Deathrun is a gamemodes about running a booby trapped obstacle course and using reflexes, timing and psychlogy in order to avoid death.

The red team plays the role of the “runners.” Their goal is to survive until the end of the map. They must avoid traps and hazards as well as be lucky in order to win. A big part of playing a runner is remembering the layout of traps and having patience.

The blue team plays the role of the “activator.” [...] The goal of the activator is to click on buttons at the most opportune moment to trigger traps and kill runners. If they manage to kill everyone they win the round. 

Deathrun polega na przechodzeniu DR na piechotę. W CS:GO jest jednak inaczej. Są dodane Bhopy, które umożliwiają ludziom szybsze przechodzenie mapy, jak i wymykanie się stronie TT. Skróty jednak są czymś zupełnie innym. "Osoby odpowiedzialne za tworzenie map" niestety nie mają pojęcia, lub też nie chcą, abyś skracał (stąd niektóre mapki mają dodatkowe ścianki między pułapkami). Unikać =/= omijać pułapkę. Nie sądzę, aby był sens usuwać ten podpunkt. 

DEATHRUN =/= SPEEDRUN

Źródła: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=204444051

PS. Zapoznaj się wpierw z "Zasadami Deathruna" ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.