Jump to content
[[Template core/global/global/lkeyWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Dyskusja co do ligi v2.


muFas
 Share

Recommended Posts

16 godzin temu, muFas napisał:

Zakładam, że będzie tych 12 drużyn. Każda z drużyn w fazie grupowej ma rozegrać 3 mecze (1 mecz tygodniowo). Rozkładając to wszystko na czynniki pierwsze będzie to wyglądać następująco.  Mecze grane w sobotę, niedzielę wychodzi po 3 mecze w ciągu dnia (1 mecz bo3 to jakieś 3-4 godziny, ale przyjmijmy korzystniej dla nas 3h.) Czyli każdego dnia będzie rozgrywane 9 godzin spotkań (+ jakaś godzinka do dwóch między meczami itp). Wychodzi 10 godzin dziennie. Cały weekend (sobota, niedziela ) to 20 godzin meczy, dbania nad serwerem, stream + koment (o ile będzie). Takich weekendów będzie 3 ( wiadomo każda drużyna ma zagrać 3 mecze [patrzy wyżej]). Wychodzi w ciągu 3 tygodni 60 godzin grania, komentowania, opiekowanie się serwer itp. Kolejny tydzień to będą 1/4 finału w piątek/sobota 4x bo3 + półfinał 2x bo3. Daje nam to 18 godzin (dodać godzinkę/dwie między meczami itp). Mamy tutaj 78h w ciągu 4 tygodni. Na sam koniec mamy finał bo5. Zakładając, że skończy się wynikiem 3:1 mamy kolejne 4 mapy co daje jakieś 5 godzin lekko. Czyli cała liga potrwa miesiąc, a przeliczając na "aktywne godziny" wychodzi +/-  85 godzin.

za wysoka matematyka jak dla mnie 

16 godzin temu, muFas napisał:

mają dzieci, 

niby KTO ma? xD toć tu same dzieci 

15 godzin temu, adi napisał:

PS. Czasami w weekendy pracuje! Na mojego zmiennika wyznaczam @MISIA! (To nie podlega dyskusji xD)

#niepotwierdzoneinfo #adiklamie #malychuj

Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, Jaśnie Pan napisał:

Średnio sie orientuje w systemach rozgrywek, niestety. W kazdym razie jakakolwiek optymalizacja czasowa calego turnieju bylaby in plus. Popieram szwajcarski

Za to dobrze orientujesz się w cenach cobbli na markecie. Hahaha

Link to comment
Share on other sites

Odniosę się do wszystkiego chyba

Czas trwania Ligi. Jest kim to ogarniać, do tego zamierzamy przeszkolić kapitanów drużyn w obsłudze serwera.

Swiss. To fajny system, tylko mniej czytelny dla obserwujących. Nie widzę nic przeciw temu, żeby go sprawdzić w drugim sezonie razem z Tierami

BO1/BO3. Cała zabawa polega na tym, żeby gracze mogli poczuć się jak gracze pro sceny. Wiem, tam też czasem grają BO1, ale to nie to samo. 

 

Jestem zdania, żeby nie zmieniać zasad na kilka dni przed startem. Drużyny już się trochę przygotowują, coś tam planują. 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Dymitr napisał:

Odniosę się do wszystkiego chyba

Czas trwania Ligi. Jest kim to ogarniać, do tego zamierzamy przeszkolić kapitanów drużyn w obsłudze serwera.

Swiss. To fajny system, tylko mniej czytelny dla obserwujących. Nie widzę nic przeciw temu, żeby go sprawdzić w drugim sezonie razem z Tierami

BO1/BO3. Cała zabawa polega na tym, żeby gracze mogli poczuć się jak gracze pro sceny. Wiem, tam też czasem grają BO1, ale to nie to samo. 

Jestem zdania, żeby nie zmieniać zasad na kilka dni przed startem. Drużyny już się trochę przygotowują, coś tam planują. 

A to szkolenie to kiedy?? W sobotę rano przed startem? A może lepiej napisać szkolenie i niech sobie każdy przeczyta? Parę komend i zasad możnaby było to napisać i oszczędzicie czasu a jednocześnie będziecie mieli powód żeby kogoś ojebac że nie umie (czytaj mnie) xD

Link to comment
Share on other sites

Jestem za tym żeby pierwszy sezon rozegrać w systemie BO1 grając eliminacje, wiadomo nie pokaże to kto jest lepszy, ale nie zapominajmy że to nie ma być gra o złote galoty, ale o to żeby dobrze się bawić :D. Czasochłonne by to było żeby grać 3 mapy szczególnie jakby trafiła na siebie równa drużyna gdzie każdy mecz by się ciągnął. Ludzie mają dużo zajęć po za grą w CSGO. np w ten weekend to będzie ciężko w sobotę grać naszej drużynie :D 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.